Jag har slutat=)

  Igår slutade jag med min detox. Kändes som jag försvann. Magen bara sjönk ihop och jag var trött och seg och orkade ingenting så jag gav upp. Ibland får man göra det också. Får hoppas att magen inte ballar ur helt nu så jag klarar sommaren. Det blir ju ingen rolig sommar om man bara får äta grönsaker. Det läskiga med det hela var att det redan var som att jag glömt bort hur jag lagade vanlig mat. Sånt som jag har lagat hela tiden. Det var så inkört i hjärnan att, det får jag äta och det får jag inte äta så jag fick sån himla black out. Kunde verkligen inte tänka på något som vi kunde äta idag. Det är rätt läskigt faktiskt att det kan gå så snabbt. Att man kan prenta in något i huvudet som bara sitter fast efter så kort tid. Kanske är så det känns att bli anorektiker. Att man tänker på allt hela tiden så att man inte kan gå tillbaka till vanlig mat igen. Fruktansvärt läskigt tycker jag. Kan fortfarande inte komma på något vi kan äta. Ska sätta mig ner och titta i mina recept och se om jag kan sätta ihop en meny för resten av veckan och bli av meddet här tänket.

  Idag har jag jobbat. Vilken jäkla skillnad det var att jobba idag mot igår. Igår var jag helt helt slut och idag hade jag grymt mycket mer energi. Kändes som gamla vanliga Stina igen så det var skönt. Kanske låter dumt att jag pratar om det här så mycket. Men vilken skillnad bara på 4 dagar. Det är helt sjukt att man kan ändras så bara man äter anorlunda. Det kanske hade blivit bättre om jag fortsatt men jag pratade med Nettan på jobbet och hon berättade att det var så det kändes när det började brännas fett. Att man blev helt trött och slö och att man inte har någon energi till någonting.

Nog om det nu=). Igår kväll var vi och kollade på Sverige-Serbien i Fan Zone. Super kul att dom vann och Claes hade med sig kameran och fångade en fin bild på oss=) (Vi satt jämte Hv71/ Junior VM stjärnan Tedenby när vi tittade på fotboll, ganska coolt va?) hehe
                                 
                             

  Nu ska jag se färdigt Byggslaget och sen ska jag ringa till syster och snacka lite skit!

Ha det gött! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Becko

Jag tror du fattade rätt beslut stina! Du behöver ju VERKLIGEN INTE bränna något fett eftersom du knappt något har..Skulle ju bara blivit ett skelett kvar av dig.. Å tänk vad skönt att få njuta av all den goa sommarmaten.. =))

Hoppas bara att din magen kommer bli bättre.. Och stå på dej hos doktorn & se till att bli riktigt undersökt så de kan hitta något..



vad mysigt ni verkar har det du & claes =) Fin bild på fotbollsfansen :P



Hade bra! Kram på dej

2009-06-25 @ 11:42:25
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0