Idag blev det Östra stranden!

  Vilken underbar dag vi haft. Så himla skönt att bara slappa och koppla av i solen med en tidning och gott sällskap. Underbart helt enkelt! Jag och Claes åkte till stranden vid halv 12 och satte oss tillrätta i solen. Det blåste rätt kallt i början men efter ett tag var det bara skönt. Sen kom Hanna och Andreas och en kompis till dom och la sig hos oss. Sen låg vi där till halv 4 ungefär. Så gött!
  Efter det åkte vi till Maxi och handlade lite och sen drog vi hem och slängde oss in i duchen. Behövde städa här hemma egentligen men det är så himla tråkigt. Började lite när maten var på spisen så nu är det egentligen bara det viktigaste kvar, dammsuga och torka golven. Och det är så himla tråkigt och man blir så himla svettig! Får se om jag pallar ikväll, annars får jag ta det imån innan jag går till jobbet. Jobbar kl 12-16 imorgon så jag hinner antingen innan eller efter. Claes skulle kunna göra det men han är verkligen kass på att dammsuga. Syns ingen skillnad från före till efter så jag får ju gå över golven igen för att det ska bli bra. Men han hjälper till med annat istället så det är egentligen inget problem.

  Här kommer lite bilder som är tagna idag i det härliga vädret och de utlovade bilderna på min nya bikini. Jag har även underdelen i svart. Fick köpa 3 och betala för 2 på Stadium! Grymt bra=)!

        
        
  

  Haha, Claes vilade lite för länge på en tidning så han fick en svart kind med lite röda inslag. Nu ska vi se på film. "Defiance" blir det idag. Den är ca 3 h lång så vi får se om jag orkar sitta stilla så länge. Annars kanske jag börjar dammsuga. Det är i och för sig en sann historia så det kan nog bli bra. Handlar om andra världskriget och så. En grupp som försöker sätta sig upp mot nazisterna. Får se om den är bra!

Hörs snart!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0