Hemma från jobbet

  Idag gick jag och jobbade kl 11.00. Har faktiskt hunnit med massor idag. Har varit grymt mycket folk också, var studenten och regn så vi sålde hur mycket paraplyn som helst. Det var roligt. I början av dagen trodde vi inte att det skulle bli så mycket folk som det till slut blev.
  Kl 16 kom Claes förbi och vi tog en sväng på staden. Det var mycket rea överallt så det var kul att titta lite. Skulle köpt en ny foundation men den jag ville ha fanns inte inne så jag fick en liten burk med lite i så länge tills den kom tillbaka igen. Dom är så snälla inne på Kicks=).

  Stackars studenterna alltså. Regnet bara pissade ner när dom gick genom staden. Hoppas ni i Vetlanda hade det lite bättre. Fast det skulle regna överallt idag tyckte jag jag hörde på nyheterna idag.

  Vad ska man göra ikväll nu då? Blir förmodligen mys med lille Classe. Imorgon kanske vi tar en sväng till Ullared. Ska träna på morgonen men efter där är det inte helt omöjligt.=). Får passa på när det är skitväder.

  Nu sitter vi och tittar på Family Guy. Det är himla roligt=)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: erika

hejsan svejsan! tänkte kolla med dig om du kanske kan visa/berätta för mig om hur man lägger upp videos på bloggen via youtube eller nått.. ha det så bar på jobbet idag! Kraam*

2009-06-13 @ 12:59:29
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0