Haha, hon hade för brottom!

  Vi mötte Kajsa och Emma på lilla torg vid 14.30. Sen gick vi och skulle käka och satte oss på Capris uteservering. 14.40 hade vi beställt och redan då var vi vrålhungriga allihop. När vår kära servitris kom och lämnade lite sallad och våra bestick lade hon dom vid Kaj och sa så här "Jag lägger dom här för jag har lite brottom"! Haha. Hur fan kan man säga så? Hade hon varit tyst och lagt dom där hade det inte varit något men just att hon sa att hon hade "för brottom" gjorde det hela idiotiskt.
  Vi satt och väntade på vår mat till kl 15.30 och då gick jag och sa till vår kära servitris som hade så himla brottom att nu har vi väntat lite för länge på vår mat va? Hon sa att hon skulle prata med köket och kom sedan tillbaka till vårt bord och sa att dom skulle göra vår mat härnäst och att det skulle ta 5 min. Kl 15.45 fick vi vår mat av en annan servitör som lovade mig att komma med bröd som han inte fick med sig första vändan. Jag hade nästan ätit upp innan jag fick tag på honom och frågade efter mitt bröd. Det gick väldigt snabbt för oss alla att äta upp fast Emma käkade lite på Kajs mat också. Då kom vår kära servitris till vårt bord igen och frågade om hon kunde plocka bort våra tallrikar. Vi var inte färdiga så vi körde iväg henne. Efter 2 min återvände hon till bordet för att se om Emma ätit upp! Hon fnissade lite för att hon varit så jävla dum och gick sin väg. Sen dröjde det tills hon kom tillbaka och när hon väl gjorde det och vi bad om notan försvann hon spårlöst igen. Hon gick ut och serverade de andra borden och hade glömt att hon lovat oss att komma tillbaka med notan. Vi fick haffa en annan servitör som kom ut med den. Runt 17.00 kunde vi lämna Capri och då var vi verkligen inte nöjda!

  Där kommer vi aldrig käka igen! Jag beställde en sallad och den var ruskigt äcklig. Verkade som att den stått framme lika länge som vi fått vänta! Never again!

  Jag mår faktiskt redan lite bättre i magen, har grym huvudvärk nu men det kommer nog att gå över skulle jag tro. Känns redan lite jobbigt med min diet men det kommer nog bli bättre när man vänjer sig lite. Fick en anonym komentar och jag håller med, kan bli en schock för magen sen när man käkar normala grejor. Men grejen är att göra en total avgiftning på kroppen en gång för alla och se om det blir bättre. Sen kanske man kan fortsätta med vissa grejor men inte köra lika strikt. Får se helt enkelt. Och jag tror även att jag ska gå till doktorn och be dom göra en genomkoll på mig men det känns inte som att någon tar mig på allvar. Men det får bli efter de här 2 veckorna av detox!

  Nu ska jag titta på film med Classe kluring=) Sov gott alla glada!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Becko

Haha.. Det var jag som var anonym men det inte med flit.. hehe!! Det gick nog lite väl fort innan jag skickade det.. =)) Så du vet ;)



Herregud vilken resturang, skrattretande att de finns sådan.. :P

2009-06-22 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0