Fy fasiken så skönt!

  Inatt har jag fått sova ut riktigt ordentligt. Det var mycket längesedan nu känns det som. Sov nästan hela natten i sträck!

  Än så länge går det bra med min detox. Var lite jobbigt igår bara. Kaj och Emma kom runt halv 6 och sen så åkte vi till Jannices stuga vid östra stranden. Supermysigt! Där var det grillat på gång. Massa goda såser och sånt. Och där satt jag och drack min soppa=). hehe. Men det var lugnt. Tänkte bara att det är enbart 2 veckor kvar och det kommer gå snabbt=)

  Snart kommer gänget hit och vi ska dra till stan och käka. Sallad för min del=). Det här blir nog bra så småningom. Börjar få lite huvudvärk dock. Men det är nog bara att jag inte druckit kaffe på två dagar. Det är nog det och mitt sötsug som är jobbigast skulle jag tro. Är sjukt sugen på lakrits. 

  Hörs senare =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det verligen bra att käka sånt, kroppen får väl en chock sen när du börjar äta normalt igen.. =/ Tror du inte det?



Tycker du ska gå till läkarn och slå näven i bordet.. Göra ordentligen undersökningar. Så de kan hitta något...

Hoppas allt är bra med er annars =)

Kram på dej

2009-06-21 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0