En varm arbetsdag vill jag lova!

  Shit vad avis jag har varit idag på Claes som kunde dra till beachen och gotta sig i solen. På jobbet idag var det sjukt varmt så vi var helt slut i huvudet i slutet av dagen. Imorgon är det sista dagen innan min helg börjar så jag får ta igen solandet på lördag och söndag om vädret håller i sig! Jag är så himla sugen på att testa min nya bikini på playan. Kommer bilder när det är dags=).

  Efter mycket om och men lyckades jag byta min fredag nästa vecka så att jag kan åka hem antingen på onsdag kväll eller torsdag förmiddag. Claes kom på att han skulle operera knät på onsdag så vi får se. Blir nog torsdag. Ska bli skönt att komma från lägenheten lite måste jag säga. Det är varmt som en bastu här. Helt sjukt. Försöker komma på något sätt att kyla ner lägenheten, vi har fönstren öppna men vi är rädda att Phoebe ska hoppa ut så när dom är öppna sitter vi på helspänn. Tänkte om man kunde infröskaffa någon kallluftsfläkt men då säger Claes att han garanterat blir sjuk (vilket jag tycker är goja) men jag vet inte. Så här står jag inte ut att ha det i alla fall. Och man kan inte komma ut snabbt och kyla av sig heller på kvällarna. Vi har ingen ballkong att gå ut på. Den är inglasad och är varm som ett växthus på förmiddagarna. Nej, nu ska jag sluta klaga. Älskar våran lägenhet, får försöka dra härifrån på dagarna så man slipper den värsta värmen. Tycker lite synd om Phoebe bara. Hon fäller som fasiken nu så hon är inte särskilt långhårig längre. Får se vad vi hittar på för något måste göras! Hot hot hot!

  Jag är sjukt trött nu så det blir läggdags snart skulle jag tro. Claes tittar på fotboll, inte så sugen på att se just denna match. Brasilien - Sydafrika, bra lag som spelar men jag orkar inte riktigt titta. Ja ja, jag får titta på något på datorn istället.

  Hej då bloggen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0