En jobbar dag!

  Inatt kunde jag inte sova så bra. Phoebe var tyst och mysig och låg nere vid mina fötter och det gick verkligen superbra. Har nu bestämt oss för att ha henne inne i sovrummet. Jag ringde till vetrinären och frågade vad vi skulle göra åt Phoebes eviga skrikande och hon sa att vi skulle testa så här nu ett tag och se om det blev bättre.

  Idag började jag jobba vid halv 12. Vi hann med massor idag kändes det som och vi sålde som smör! Jättemycket folk idag. Skitkul! Nu är jag väldigt trött. Blir så när man inte har jobbat på ett tag, men nu kommer det igång och då blir man bara piggare och piggare efter jobbet.

  Fläskpankakan är i ugnen och det doftar ljuvligt! Är JÄTTE hungrig nu. Hade med mig lite smörgåstårta till jobbet som vi fick med oss av Claes mamma nu när vi var hemma. Smakade hur bra som helst. Oj vad hungrig jag är! Claes hade städat lägenheten nu när jag kom hem! Tack tack!! Det såg för gräsligt ut när vi kom hem igår så det behövdes.

Nu tjöt klockan och pankakan är klar! Ska bli mumma!

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0