En glad midsommar tills jag fick åka till akuten!

 Gårdagen bögjade med att jag gick upp kl 9 och började göra mig i ordning. Kl 12 gick vi till Andreas för att hjälpa till med midsommarmaten. Det var bara vi flickvänner som gjorde maten, hehe, männen satt i soffan och snackade medans vi slavade i köket=).. Men det  var roligt så no harm there. Efter vi käkat jättegod midsommarmat gick vi ner till stan för att titta på fotbollen på storbilds tv. Efter fotbollen gick vi tillbaka till Andreas ett tag innan vi tog en taxi till Puttes tjej där det var en större fest. Innan vi åkte började jag känna att min mage började få riktigt ont. Jag åkte dit i alla fall och vi hann grilla och jag käkade så mycket min mage klarade av. Sen fick jag riktigt ont. Kunde knappt andas så jag ringde en taxi för att åka hem. Eller jag tänkte åka till akuten för att det gjorde så förbannat ont. Hanna, Andreas flickvänn följde med mig, tack tack så jättemycket för det, och vi åkte.
  Jag fick komma in väldgit snabbt och var där i en timme ungefär. Dom tog precis samma prov som dom gjorde sist. Doktorn klämmde på min mage och det gjorde så jävla ont. Men proverna visade ingenting så han sa att han inte kunde gör något och att mina problem fick jag ta med min vårdcentral. Känns inte som att någon tar mina problem riktigt på allvar. Nu hade jag så ont att jag inte kunde sitta upp, inte för att jag velat att han skulle lägga in mig, men i alla fall gjort något för att lindra smärtan eller något. Ja ja, nu börjar jag med min detox och får se om det kan hjälpa mig något annars får jag gå tillbaka till doktorn och be dom göra en helkontroll på mig för att se vad fan felet är.
  Jag hade i alla fall en jättekul midsommar innan detta hände så tack för en kanon dag och början på kväll=)

  Idag har jag i alla fall börjat med min detox jag kramar verkligen mina tummar hårt för att detta ska hjälpa. Min frukost har bestått av: Papaya, melon och blåbär i soygurt (yogurt gjort på soja), grönt te, mixad vattenmelon så det blev som en smothie och lite morotsjuice. Kan inte säga att något av detta jag åt idag var särskilt gott. Har aldrig ätit papaya innan och jag kan bara säga att det var riktigt äckligt. Hoppas att jag fick en dålig papaya så att inte alla papayor smakar så. TIll lunch blir det grekisk sallad är tanken=).

  Kajsa och Emma kanske skulle dyka upp idag=) Det blir kanonkul. Får se när dom dyker upp. Måste städa lite nu så att det inte ser ut som skrot när dom kommer. 

  Hörs senare! hej hopp

Kommentarer
Postat av: erika

hej, hoppas att det är bättre nu med din mage! helt konstigt att de inte kan hitta vad som är fel.. jag har tittat på datum/tider så om du jobbar min onsdag (24/6) 12-18.10 så jobbar jag din tisdag veckan efter (30/6) 12-18.10, blir det bra? kramar*

2009-06-20 @ 19:22:21
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0