Det blev en härlig kväll!

 Igår jobbade jag från 11-17 och sen gick jag en väldigt snabb sväng på staden och sen gick jag hem. Där hade Claes lagat fajitas. Så himla gulligt gjort. Jag smet in i duchen väldigt snabbt och sen blev det mat framför fotbollen. Efter första halvlek drog vi ner till Harrys där vi träffade Hanna och Andreas. Där drack vi en öl och satt och njöt av Sveriges spel i andra halvlek och av solen. Sen gick vi hem till Sarah och åkte därifrån till Punch och minigolf i Tylösand. Jag förlorade som vanligt. På Punch var även Halmstad tv och jag och Hanna lyckades bli intervjuade. Fan vad jag skäms för det. Fick inte fram ett ljud knappt. Dom frågade om jag tyckte Dj:en var bra. Jag svarar "Ja, han är grym, han spelar mycket Michael Jackson, R.I.P Michael Jackson", VARFÖR SÄGER JAG SÅ LIKSOM! R.I.P med en engelsk touch. VARFÖR!!! Håller tummarna för att dom klipper bort oss.

  Idag blir det Tylösand igen! Ska bli så gött att komma ut i solen och njuta. Har ju stått inne i en varm affär och missat många fina dagar men det har varit kul att jobba också. Fast jag kan erkänna att jag blivit ganska rejält avis på Claes som har legat på beachen varenda dag och glassat. Men det är jag som tjänar pengar! Moahhahah. 

  Sarah kommer snart hit och jag ska bjuda på lasagne. Vi drar till Tylösand vid halv 1 så maten ska va klar vid 12. Bilder på bikinin lär komma efter denna dag=). Ha en underbar dag i solen nu!

Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0