Ännu en liten minisemester, Ullared idag!

Tjoho!

  Idag har vi varit i Ullared och shoppat loss på G-kås. Inte så mycket grejor dock men lite bra att ha saker som tvål, schampo, spray, disktrasor och lite annat smått och gott. Det är så himla billigt där, men så jäkla mycket folk. Får ju lite panik emellanåt. Hade det varit helt tomt så hade man säkert hittat massa mer saker. Fast det är ju lite scharmen med det hela att det är mycket folk. Det är mysigt att åka iväg lite då och då på små minisemestrar. Får se vad det blir härnäst.

  Vad ska man göra ikväll då? Något förslag? Nu är det ju fint väder ute så man kanske skulle vara ute lite. Blir i alla fall köttfärssoppa idag igen. Blev väldigt mycket soppa när jag gjorde det i torsdags så vi har käkat det till lunch och middag sen dess, hehe. Fast det är supergott så det gör ingenting. Imorgon är den nog slut så då får jag hitta på något annat. Kan bli panerad fisk då eller något. Har massa nypotatis i kylen som ser väldigt läskande ut. Kanske blir någon potatissallad snart också=). Det är så himla roligt att laga mat tycker jag. Fast ibland har man ruskig idé torka. Då ringer man till mor och får nya idér =). Det är helt suveränt, man uppskattar det mer nu när man inte bor hemma längre. Fattar inte hur mor orkade hitta på bra mat varje dag. Det är bra att ha henne att ringa till när man behöver hjälp.
Superduper!

  Nu sätter vi på ett avsnitt av Family Guy och diskuterar hur kvällen ska se ut!!

Hörs snart! kram kram

Kommentarer
Postat av: erika

hej! tack så mycket för hjälpen för all hjälp :) åh, jag vill också till ullared.. vi ska dit om typ två veckor! hoppas att det finns mycket roligt kvar då :) kraam*

2009-06-13 @ 23:33:22
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: erika

hag igen :P försökte att hitta din kompis "kotten" men jag hittade henne inte.. kan jag kanske få hennes adress? det hade varit kul att kika in lite för att se vem du pratar om :) kraaam*

2009-06-14 @ 12:17:10
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: Stina

Tack för det där med maten! Kram Mor

2009-06-14 @ 13:06:28
URL: http://stinaevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0