Vilken härlig dag!

  Idag har det varit en superdag verkligen. En liten minisemester om man säger så. Dagen började med att vi sov ut ordentligt. Sen var det frukost och en slö morgon. Claes åkte iväg till sjukan en sväng och jag duschade och fixade till mig lite. Sen tänkte vi åka runt och kika på Halmstad lite. Det blev inte så riktigt. Vi åkte till Kärleken först och kollade läget. Ville bara se hur det såg ut där. Sen tänkte vi åkt till en väderkvarn och kollat (en av Sveriges äldsta), men vi ångrade oss när vi märkte att det var en bit dit. Då åkte vi till EM och kollade om det fanns något snyggt som vi kunde ha på balkongen. Det fanns ingenting, eller det fanns något som var sådär men det kostade multum så vi sket i det och bestämmde oss för att åka till IKEA! Så det bar av till Helsingborg.
  När vi kom dit hittade vi två fotöljer direkt och ett bord för en billig slant. Så nu är balkongen tip top! Se här!



  Sen gick vi in på Väla och kikade lite. Vi gick in på Only och där hittade jag ett par supersnygga shorts. Claes hjälpte mig att hitta dom och så hittade jag en jättefin blus eller vad man kan kalla det. Det satt som en smäck och det var så himla kul att hitta något som jag tyckte om för jag har verkligen inte shoppat på hur länge som helst, men jag hade ju egentligen inga pengar att köpa det för så jag tänkte lägga tillbaka det när min underbara pojkvänn erbjöd sig att betala det för han tyckte jag var så fin i det. Jag blev så rörd att jag nästan började gråta, fick hålla tillbaka tårarna och svälja klumpen i halsen. Han är verkligen det underbaraste jag har! Så himla snäll och go! Jag har inte köpt något nytt sen jul ungefär så det var verkligen hur kul som helst att få lite tillskott till garderoben. TACK TACK TACK TACK TACK ÄLSKLING! Du är det bästa som finns! Här är det nya tillskottet=)



Visst är det snyggt! =) Sen bjöd jag min underbaring på god mat på ett ställe där det fanns både Tacos och Wook! Mums mums! Nu ikväll ska vi gå och se på Ice Age 3 så det har verkligen varit en heldags minisemester. Nu ska vi käka lite rester från igår. Lax med kall sås. Det ska bli mumsigt!

Hej hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Vad snyggt det blev på balkongen. Verkligen perfekt! Snygga kläder också, det skall bli kul att se dem på. Kram mor

2009-07-08 @ 20:01:24
Postat av: erika

vilken härlig dag! balkongen blev jätte fin, kanske en stor växt i ett hörn för att få lite "volym" haha ;) så snäll claes är, killar kan om de vill :) vi har också varit på ice age 3, den nya karaktären är bäst :) vi ses imorron! pöss*

2009-07-08 @ 21:26:58
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: becko

Det lät som en härlig dag..

Gjorde du den kalla såsen som vi hade i söndags? Är verkligen jätte gott och smidigt med lax.. =)



Jätte fina kläder också.. Alltid lika roligt att få lite nytt..!!

2009-07-09 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0