Vad underbar han är!

   Ibland tror man att man är i himlen alltså. Så underbar kille jag har. Det har verkligen varit olidligt att vara i vår lägenhet. Igår när vi kom hem möttes vi av en vägg av värme. Helt galet varmt och jag kände bara hur deppig jag blev efter att ha kunnat vara ute en hel helg och bara kunnat njuta av att inte svettas som en gnu. Phoebe tittade på mig med en sorgsen blick och undran varför hon var tvungen att bli instängd i hettan igen.
   Idag när jag kom hem från jobbet hade han lagat mat, handlat och det bästa av allt, han hade köpt en kallluftsfläkt så nu har det gått från 35 grader i sovrummet till enbart 24! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UNDERBART!!! Kanske kan få sova en natt utan att vakna upp flera gånger av att vara helt dyngsur. Tack tack tack tack tack älsklingen min. Du är det bästa som finns.

  Idag har jag alltså jobbat. Började kl 10.00 idag och jobbade till stängning. Det gick supersnabbt idag faktiskt. Imorgon ska jag öppna för första gången i mitt liv. Det ska bli spännande. Får se hur det går för mig, tror det kommer gå bra. Ringer nog chefen innan jag öppnar och kontrolerar att jag inte missat något. 

  På onsdag är har jag en ledig dag. Vi funderar på att upptäcka Halmstad lite då. Någon som har något förslag på vad man kan hitta på? Tog med mig en liten broschyr hem med lite sevärdigheter i Halmstad. Det får bli en liten minisemester helt enkelt. Får bli så nu när man är ledig lite då och då. Får man hitta på lite roligheter så att det känns som man har semester!

  Nu ligger det jävla klippet ute på Zvision. Jag skäms så förbaskat mycket. Haha. Fast jag bjuder på det. Kan inte se det själv, måste blunda och hålla lite för öronen för att inte bli alltför skadad! http://www.zvision.se/ntv_webbtv.html Där är länken, klicka på Punch Lounge så får ni se en fjant göra bort sig i lokaltv!
Claes tatuerade precis in tönt på min arm med en bläckpenna, han skäms också som attan för mig! SUCK!

Nu ska vi färga mannens hår!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Becko

Åh så skönt med en fläkt i sovrummet.. det har vi också haft när det har varit som varmast..

Vad hette de bloggarna du pratade om när vi va i söndags?

Kram

2009-07-07 @ 14:34:20
URL: http://denlillakotten.blogg.se/
Postat av: Lena Lövgren

Lite pinsamt, men inte så farligt. Mest kul! Det var ju inget "sörgedrecka" i alla fall..... Kram mor

2009-07-07 @ 16:37:47
Postat av: Linnea

Hahahahahahaaa vilket roligt klipp! Härligt stina, fortsätt så! ;)

kraaam kusin

2009-07-12 @ 10:55:31
Postat av: Karolina

Sorry sorry, RIP RIP, hahahahahaha vad vi har skrattat åt detta klipp :) Gäller nog att spara det så att jag kan bli uppmuntrad precis när jag vill, hihi.. Va sååå kul att ses en sväng när jag var hemma, synd bara att du inte kunde vara hemma längre, vi hade en helt underbar torpetvecka med härligt somrigt väder!! Kraaaam

2009-07-20 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0