Trött!

  Fasiken va trött man kan va. Helt sjukt. Har bara jobbat 4 h idag men jag är verkligen helt slut. Det är nog värmen. Har sett på vädret nu. Åker till Vetlanda imorgon och åker från det fina vädret i Halmstad. Här ska det vara solsken hela helgen medans i Vetlanda ska det regna hela helgen. Hehe. Typiskt! Fast det kan var rätt skönt att för en gång skull få känna sig lite fräch. Så fort jag kommit ur duschen nu har jag börjat svettas igen. Helt galet. På jobbet var det 31 grader idag så det kanske inte var så konstigt att man svettades ymnigt. Behövde inte röra sig så mycket innan man började svettas.

  När jag kom hem från jobbet började jag laga mat. Idag var det lyx. Helstekt fläskfilé med nypotatis, bea sås och tsatsiki. Var vrålhungrig när jag kom hem och det tog mig ca 1 h 20 min att få maten klar. Tänkte bara VARFÖR när jag höll på. Men men, gott blev det i alla fall och nu är jag sjukt mätt. Så himla dum tid att jobba 12-16 då har man ingen rast och man är inte tillräckligt hungrig innan man går till jobbet att käka lunch. Idag käkade jag en rejäl frukost innan jag gick iväg. Havregrynsgröt och 3 mackor! Jag stog mig till 15 i alla fall. Sen började jag bli hungrig. Claes var på stranden idag och göttade sig. Dom spelade minigolf och han slog banrekord på Japan vid Östra stranden. Coolt! Grattis grattis!

  Ikväll ska vi nog kolla på Harpers Island. Jag tycker det är grymt. Såg reklamen på 4:an och såg första avsnittet där, sen hamnade det på datorn (hehe) och nu är jag fast. Claes tycker inte det är lika bra men jag är så lättskrämd så allt som har med skräck att göra tycker jag är bra. Jag blir så himla rädd. Kan inte rekomendera detta innan man ska sova. Har varit jätteskraj varje gång vi ska sova nu. Sen har det varit så varmt i sovrummet så det har blivit alldeles för varmt och Claes ska hålla om mig. Igår när vi gick och la oss fick jag för mig att det knackade på ytterdörren. Claes fick gå upp och kolla medans jag gömde mig under täcket! hehe. Jag är en tönt!

  Det ska bli kul att komma hem nu i helgen trots att vädret ska va kasst. Phoebe får lite semester också från denna bastun. Tycker så synd om henne så nu hon fått gormé mat två gånger denna veckan. Då blir hon glad=)

  Hej hej hopp och stor kram

Kommentarer
Postat av: Becko

Hey. Jo nu ser man verkligen skillnad på magen.. Hehe.. Jätte roligt =) Mamma och pappa fick känna innan när hon/han låg hade boxades lite.. Mysigt!

Nä vi var aldrig på Ikea... =/ Blir rånad om man går in där ju ..:P

Men vad roligt att du kommer hem.. Då får träffas också tycker jag..

Hade bra!

Kramkram

2009-07-01 @ 21:15:21
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0