Trött som tusan!

  Oj vad jag har jobbat idag. Har gjort om hela bad bordet och fixat in nästan allt i hyllorna. Bara duschdrapperierna kvar nu. Det var tufft men kul. Fick fria händer så det var roligt. Men nu är jag trött och har lite ont i fossingarna. Kunde inte sova så bra inatt heller. Phoebe väckte mig vid 4 och sen kunde jag inte somna om förens vid 8 och klockan ringde vid 9. Så det blev inte så mycket sömn. Får hoppas på denna natten isället.

  Nu sitter jag mätt och go i soffan och tittar på allsång. Kom hem och lagade korv stroganoff. Fasen vad gott det är, och smidigt! Sitter här och väntar på att vi ska gå på bio. Måste lyxa till det lite när man jobbar och står i så att det känns som att det är sommar för mig också. Ska se "Brûno". Det ska bli himla kul! Har stora förhoppningar på den filmen. Sen är jag himla sugen på att se den nya Harry Potter filmen. Den verkar också vara kanonbra. 

  Ja ja, nu ska jag massera Claes högra axel och sen bär det av ner mot stan. Så himla mysigt att gå på bio! Hålla handen och mysa. Phoebe ligger på datorstolen och sover hårt. Hon är helt slut efter helgens springande och lekande med Per Silvermyr Gustavsson. Hon ville inte åka hem. När vi kom rusade hon och Silver ut på ängen och jagade varandra. Sen försökte Claes fånga henne och gjorde en riktigt tavla. Missade katten och låg platt på gräset=) Såg himla kul ut.

  Ger en recension efter filmen så att ni vet om det är värt att gå och se den=)

Rip rip så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0