Trött och lite sorgsen..

  Idag var det jag som öppnade butiken. Det gick jättebra. Lite stirrig innan jag skulle låsa upp om jag glömt något. Vid ca 11.00 kom jag på att jag glömt sätta på musiken men det var ju ingen störrre skada skedd. Var bara lite tyst och tråkigt tyckte jag. Kändes som det saknades något. Idag var det riktigt mycket folk och det är ju roligt. Vi hann inte göra jättemycket men vi började flytta på lite saker från ingången för att ett nytt tema ska få ta plats där. Var helt slut när jag gick därifrån, höll på att somna så fort jag la mig i soffan, men plikten framför spisen kallade så jag fick inte vila allt för länge. Det är så grymt varmt på jobbet så man blir svett så fort man lyfter ett finger så det tar lite på krafterna=). 

  Idag är det minnessermoni för Michaes Jackson, R.I.P, och när jag kom hem från jobbet var det någon film om hans liv från början till slut på fyran. Han har fasiken inte haft det särskilt lätt. När man ser på minnessermonin och alla som talar och sjunger så fint är det inte annat än att man får en liten klump i halsen. Han var ganska stor om man säger så. Helt galet. Nu funderar jag på om jag ska se Morden i Midsommer eller om jag ska se en musikdokumentär om Jackson. Man kan ju inte flippa mellan dom precis. Måste hänga med hela tiden i Midsommer. Får fundera ett tag. 

  Imorgon ska vi gå på Ice Age 3 vid 20.00. Får se vad vi hittar på under dagen. Ska se om vi kommer på några sevärdheter runt Halmstad. Ska leka lite turister i alla fall. Kanske åker någonstans och hittar några möbler till balkongen. Har nämligen hängt upp allt som ska vara upphängt nu så nu är det bara någonstans att sitta som fattas. Lite uppsnyggning av golvet med men annars är det kanon fint. Bilder kommer när det är helt klart!

  Kram kram

Kommentarer
Postat av: becko

Kul med nya utmaningar på jobbet =))

Tänkte på hon du sa som var ett år äldre än oss som hade fått barn.. Som jag inte visste vem det var.. :P



Vilken da är de du ska komma hem?

Kram

2009-07-08 @ 10:06:44
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0