Trött i fötterna=)

  Idag har det varit en härlig dag på jobbet. Behövde faktiskt inga gummistövlar när jag gick för ovädret gick över och solen tittade till och med fram när jag gick. Sen var det full rulle på jobbet hela dagen. Kändes nästan som julrushen ibland. Hur mycket folk som helst och det är ju hur kul som helst, så dagen gick jättefort. Men nu är jag trött i fötterna. Tänkte ta ett litet fotbad sen.

  Igår fick Phoebe ett bad. Claes var på Ullared i lördags och där köpte han ett kattschampo. Hon var jätteduktig, försökte smita en gång men det gick inte. Sen när jag smetade in henne med schampo stod hon och bara njöt. Nu är hon jätte jätte jätte len och fin i pälsen. Helt blank och fin. Socker söt min lilla kisse=).

  Ikväll blir det film och mys med min älskling. Kanske Beck om jag inte redan sett den. Annars kan det bli film på balkongen igen. Det var så mysigt sist. Då tog vi ut den bärbara datorn till balkongen och tände en massa ljus och satt och njöt av vårt nya rum och tittade på film.

  Hörs snart igen!

 Rip rip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0