Torsdag - Varma mackor=)

  Mums mums! Perfekt att göra varma mackor när man gjort köttfärssås dagen innan. Blir suveränt! Inget nyttigt kanske men gott gotti gott gott.

  Idag har jag jobbat igen=) Dagarna går så himla fort nu för tiden. Nu är snart sommaren över. Kan inte fatta hur fort det har gått. Jag ska snart ha lite semester med. Ser jag fram emot innan hösten drar igång. Nu är det bara en vecka kvar tills min lilla minisemester. En och en halv vecka typ. Lite mer, ska jobba onsdagen v.34 men annars är jag helt ledig. Ska va i sommarstugan då så då åker jag hem för den dagen. Ska bli kul ändå, ska få gå på personalmöte=). Hehe, mitt allra första personalmöte=). Känns stort! hehe. Sen är det kräftskiva på helgen där och det ska bli så himla kul! Hoppas det blir en repris på förra årets kanonfest! Då var det hur kul som helst.

  Ikväll är Claes iväg och spelar tennis. En redig liten friskis den där. Jag ska bli bättre när jag har råd att köpa ett gymkort. Ska till tandläkaren nästa vecka och jag fasar verkligen för det. Jag vet att jag har ett hål i min tand och det måste lagas. Så himla typiskt att det kommer ett hål nu, jag har aldrig haft ett hål i hela mitt liv och så nu, precis när jag fyllt 20 och måste betala så kryper en liten svart prick fram i en tand. GRRRRRR säger jag bara! Inga roliga utgifter det där! 

  Nu är det såndär marinfestival i Halmstad så imorgon blir det nog en sväng ner och kolla läget lite. Massa band som spelar och så! Kul kul=)

  Tjoflöjt alla glada=9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0