Tisdag, jobbardag och god kvällsmat=)

  Idag ringde vår hemtelefon vid 8 och bara pep. Den gör så ibland. Nu har den gjort det nästan varje dag denna veckan. Jag gick upp och hämtade in den till sovrummet. Sen ringde den kanske 3 gånger till fram till kl 9. Vid halv 10 ringde chefen på hemtelefonen, var så nära att bara trycka av den direkt eftersom det bara pipit innan. Som tur var gjorde jag inte det. Fick komma in lite tidigare idag till jobbet. Det var gött! Dagarna går så himla fort nu känns det som. 
  Kom hem efter 5 och började laga mat. Idag blev det annanas biffar (Biff Alabama) med bulgur och god fond. Mums mums vad gott det var. Claes sa att det var hans nya favoriträtt=). Han har många favoriträtter den där!

   Nu snackade jag precis med mor min. Alltid lika kul, blev så glad för hon sa att hon tyckte det var så roligt att läsa min blogg och att hon blev så glad varje gång hon läst den. Det värmde så gott i hjärtat mitt=)!

   Ska försöka komma på ett sätt att föreviga klippet med rip rip. Annars kanske det försvinner från jordens yta och det får ju inte hända. Inte för att jag tycker om att se mig själv skämma ut mig i tv, men det glädjer ju många andra människor=) hehe. Blev mycket skratt när jag var hemma och kusinerna var hemma. Så himla kul att se er allihop! Ska börja spara pengar så jag kan dra till England i höst och hälsa på er=). Längtar redan!

  Ikväll blir det myskväll igen=). Allsång och Morden i Midsommer. Kan inte bli annat med en sådan tv tablå! Mys mys mys. Tog inget fotbad igår så det får nog bli ett ikväll. Det är så himla skönt=).

  Hörs imorgon vänner! 

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0