Tisdag, jobb och lite rädsla

   Idag har jag jobbat en liten skvätt. Så himla mycket att göra denna veckan. Rean ska flyttas runt, ett helt nytt tema ska fixas till och vi måste sälja som galningar=)! Hehe. Är så himla mycket folk nu såhär års! Jobbade från 12-16. Imorgon blir det en långdag!

   Igår va Claes kompisar här från Sävsjö. Himla trevligt folk. Sedan drog dom vidare till måndagsklubben i Tylösand. Så himla dyrt att gå in där. Vi räknade ut att dom tjänade över 300 000 på bara inträdet där. Tänk då att dom har måndagsklubben varje vecka, sen har dom öppet torsdag, fredag lördag också. Måste kamma in mycket cash alltså!

  Nu till min rädsla då va. Vi kollar på en serie som heter Harpers Island. Hatar verkligen den serien, men jag måste kolla i alla fall. Eller kolla och kolla, blundar minsst hälften av tiden. Den är så himla knepig också. Har så många vändningar hela tiden. Nu har vi i och för sig bara ett avsnitt kvar så jag ska väl försöka överleva det! Hatar verkligen skräck, fattar inte varför jag utsätter mig för det. Suck suck!

  Ikväll käkade vi Chillicon korv! Visst låter der roligt! hehe. Det är typ som Chillcon carne fast med korv istället. Supergott!

  Nu är det Allsång på g. Hörs snart igen!

  Kramelikram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0