Söndag!

  Idag är det söndag slappodag. Fast vi har varit rätt aktiva idag ändå. Söndagar betyder städning och handling hos oss. Storhandling för hela veckan och storstädning för en vecka framåt. Katten fäller ju så in i bomben så man måste i och för sig dammsuga ca 2 gånger i veckan för att det inte ska se ut som vi aldrig städar. Jag brukar göra en matlista för hela veckan på söndagar med. Så himla skönt att ha allt klart så man inte behöver tänka på det i veckan. 

  Efter att vi städat och handlat har vi enbart slappat. Jag har mått så in i helskotta illa idag. Vet inte varför. Försöker komma på vad jag ätit. Det kom efter vi käkat korv på maxi men jag vet inte. Det är en ihållande halsbränna alltså. Har tagit losec och samarin men inget hjälper. Hoppas det släpper snart! Har i alla fall kunnat käka lite trots allt. Gjorde lasagne idag och det är så himla gott så man kan inte låta bli=).

  Nu tittar jag på "Vad blir det för mat?". Älskar verkligen det programmet. Han är så himla skön och lagar mat utan några regler över huvud taget. Slänger saker omkring sig och gör inte allt perfekt, han är som en normal människa. I like! Ikväll ska jag försöka få Claes att titta på en drama film=) The Lake House! Jag har redan sett den en gång men det var hur längesen som helst så jag vill se den igen. Kom ihåg att jag grät en skvätt i slutet av den filmen så jag tyckte den var bra! Ska tjata lite till=)

  Haha, Claes hälsar att min lasagne var magnifik idag=) Vad glad jag blir! 

  Hörs snart igen!

  Hej hopp alla glada!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har fått Marcus att titta på den med mig ikväll.. hihi =) ska bli mys. Förrästen vi kommer till Halmstad imorgon och stannar till lördag. Vi måste ses =) vi hörs av! puss puss

2009-07-26 @ 20:50:24
URL: http://jossefinfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0