Sen bloggning idag!

  Oj så sent det råkade bli. Kändes som jag redan skrivit idag men nu kom jag på att jag inte gjort det. Inte så mycket nytt idag faktiskt. Jag har jobbat och stått i idag med. Stängt själv idag. Hoppas jag inte glömt något men nu börjar jag bli van. Känns bara som man har ett sånt ansvar när man stänger själv. Är man med någon annan ordinarie är man ju två som kan komma ihåg saker. Är man själv måste man tänka helt själv=). Jaja, nog om det. Måste bara säga GO HALMSTAD. Shit vad alla shoppar bra här=). Fortsätt så tills denna månaden är slut så kanske vi som står bakom disken kan få lite bonus för vårt hårda sommarjobb! Det är vi ju värda eller hur? Har varit grymt mycket folk idag med och vi har fått in en massa nya roliga varor idag. Det är som julafton när det kommer nya saker!

  Idag kom Claes och hans styvfar Björn in och hälsade på. Visade dom runt lite, Claes har i och för sig varit på Lagerhaus en hel del men Björn var nybörjare. Claes mor var tvungen att springa till bilen. Dom skulle vidare till båstad och hon hade med sig sina hundar och en av hundarna har precis fått valpar. Har bara sett kort men dom är ursöta. Dom var i alla fall kvar i bilen så hon var tvungen att kolla till dom lite=). Det var kul att dom kom in en stund i alla fall.

  Nu till en liten sak. Varför måste folk tuta när man åker förbi vårt hus. Det är i och för sig ett rödljus här utanför. Men det är inte bara en gång om dagen. Nu bara ikväll har det nog tutat 5-6 gånger. Jag ska snart kolla upp folk som håller på och tutar och åka utanför deras hus och göra samma sak. GRRRRR! Hehe. Nedå, bara dom inte väcker mig. Och på tal om väckning, jäkla sommarjobbare som klipper gräset vid 7 på morgonen. Också ett GRRRR! Fast jag är inte bitter=) Tro inte det! 
 
   Längtar till imorgon. Då är det dags för stand up! Ska bli så himla kul!

  Ha det gött så länge alla glada!

 Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0