Onsdag - Jippi!

  Vi kommer klara bonusen! Går så himla bra för oss=) Idag har jag jobbat igen! Gör det varje dag nu så jag behöver inte ens säga det mer! Känns skönt. Idag har jag byggt ett flytta hemifrån bord. Det var kul, kunde blanda allt möjligt som jag tyckte passade in. Roligt att få fria händer!

  När jag kom hem lagade jag köttfärssås. Claes var inte hemma, han var på innebandy träning. Fast dom tränade väl inte innebandy. Var ute och sprang bara. Duktigt duktigt! Vill också börja träna snart igen. Ska bara ha råd med ett gymkort först. Det är så jäkla dyrt. Funderar på att ta ett abonemang. 329:- i månaden. Tror jag har råd med det sen. Och nu fick jag reda på lite goda nyheter med. Tar det när jag vet lite mer.

  Fasiken, jag har haft ont i magen hela dagen. I morse vaknade jag av att det krampade på vänster sida av magen. Vet inte vad det kan va. Har inte släppt på hela dagen heller. Suck suck! Hoppas det släpper snart.

  Hopp hopp, ikväll ska jag titta på "sex education". Såg lite på det förra veckan och då var det kanonbra. Ska bli kuligt!

  Ha det gött alla glada=)

  kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra idé... hoppas vädret blir okej då :) vi ska på bio som börjar halv sex så den är väl slut runt sju så efter de blir toppen! Hörs och ses imorgon. kramar

2009-07-30 @ 20:09:00
Postat av: Jossan

äsh fick inte med namnet i förra inlägget.. hehe, men du fattade nog att de bara var lilla jag :P

2009-07-30 @ 20:10:07
URL: http://jossefinfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0