Nu har jag helg=)

  Idag har jag jobbat och stängt Lagerhaus. Hoppas jag inte glömde något, men det tror jag inte, har ju stängt varje dag denna veckan så det börjar sitta i benmärjen nu. Idag har det varit ganska mycket folk men vi har ändå hunnit med det vi skulle göra så det var najs. Nu har jag helg i alla fall, en dag=) Fast det är bättre än inget!

  Ikväll ska vi gå äta ute och sitta och mysa med trevligt sällskap. Det ska bli himla skönt. Måste ju ta vara på den sommarstad man bor i.=)

  För tillfället är jag himla trött. Det känns att man jobbat hela veckan nu. Har till och med träningsverk. Behöver inget gymkort nu=) Hehe. Blev lite avis på en kommentar mor skrivit precis. Hade också velat grilla banan och marshmellows kring en öppen eld med kusinerna! =) Får bli snart igen tycker jag! 

  Nu ska jag slappa i soffan en stund innan vi drar oss ut på staden!

  Rip rip så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0