Mycket sent inlägg=)

  Idag var det jobb igen=).. Hann massor, fast det kändes inte som vi hann någonting. Va så sjukt mycket att göra. Får se vad man hinner imån.

  När jag kom hem hade Claes lagat fajitas, mums mums=). Sen var det full rulle. Drog på mig lite andra kläder och sen gick vi ner på stan och träffade Jossan och Marcus. Sen gick vi en sväng på Marinfestivalen. Jäklar vad folk det var! Helt galet. Var en massa fina båtar att titta på. Claes vann ett gosedjur som jag fick. Men jag kände att jag inte hade någon användning för det så jag gjorde en liten god gärning. En liten söt flicka satt och va lite ledsen i sin vagn. Så jag gick fram till henne och hennes föräldrar och gav bort den lilla nallen. Hon sken upp som en liten sol=) Kul kul.
   Sen träffade vi Sarah som åkt från Hultsfred och så gick vi vidare till lilla torg och satte oss på Piros baksida och drack ett glas vin. Nu sitter vi i soffan, jag vid en dator, Claes vid en och Sarah vid en=), Sociala klubben! hehe.

  Nu ska vi nog sova snart! Imorgon blir det jobba jobba joooooooooooobbaaa! Sen har jag en dags helg=)

  God natt världen!

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0