Måndag - Gokart och illamående!

  Ja jäklar i det, fy katten vad åksjuk jag blev av att köra gokart. Säger bara det, aldrig mer! Men det var roligt att prova på det. Hade aldrig gjort det innan! Här är lite före-efter bilder=9





  Jag har i alla fall hämtat mig nu, men det tog himla lång tid. Låg utslagen en stund på soffan och åmade mig. Kunde inte röra på huvudet utan att det snurrade till. Men nu är det bra igen. 

  Nu är Claes iväg och hämtar lite kompisar som kommit hit idag. Dom ska till Tylösand och måndagsklubben idag. Jag ska stanna hemma för det blir upp och jobba imån. Börjar i och för sig vid 12 men jag känner inte för att lägga mig för sent så jag blir hemma. Gör dom sällskap tills dom drar iväg i alla fall=). 

  Vad kul att Sarah Sjöström slog världsrekord i 100 m fjäril och vann ett vm guld. Coolt att göra det när man endast är 15 år. Helt galet! Kul att titta på simning tycker jag. Man saknar tiden då man själv simmade när man ser det på tv. Kanske går och simmar någon dag. Vi har ju ett simkort från innan vi skaffade gymkort kvar så det kanske man kunde göra. Får se när man hinner med! =).

  Nu ska jag gå på dass innan dom stormar in!=)

Ha det gött alla glada!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: becko

opps..Det såg inte så roligt ut :P

Gokart som är så roligt ;)) Tråkigt att du mådde så illa efter det.. =( Eller är det storken som har hittat dit? ;)

Skojjar bara,.. =)



Hoppas du mår bättre nu.. och att allting är bra där nere i halmstad..:D Måste komma ner nån gång nu..Jag blir ju ledig sen efter vecka 33 och framåt...



Kramar



2009-07-28 @ 11:37:26
URL: http://denlillakotten.blogg.se/
Postat av: Jossan

Synd att du jobbar hela veckan, men kanske hinner ses en sväng nån kväll i alla fall?! vi kommer ner typ den 15e augusti sen och då stannar vi ju här såklart =) Saknar er! Puss och kram

2009-07-28 @ 12:02:27
URL: http://jossefinfin.blogg.se/
Postat av: erika

haha juste bild på dig vid toan ;D!

2009-07-28 @ 14:13:25
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0