Hmm..

  Vad ska man säga om denna dag? Jo, jag har jobbat. Sen har jag kommit hem, lagat köttfärssås och sen har det blivit soffan. Pratat lite med syrran och moder jord med. Annars har det inte hänt något nämnvärt idag faktiskt. Vi jobbade på duktigt idag med. Är trött i hela kroppen nu. Är inte van att jobba så här mycket=). När man har gått hemma nästan en hel vår blir det lite skillnad när det kommer igång.

  I helgen ska vi sätta oss på någon uteservering och redigt gotta oss i vad Halmstad har att erbjuda. Längtar!!

  När vi var hemma fick katten springa fritt för första gången och då märktes det att hon var en innekatt. Ingen kondition över huvud taget! Innan detta klippet hade hon kanske sprungit två ruscher och hon är helt slut. Jag har ju sagt det hela tiden, hon är ingen katt hon är en hund! Knäpp=)



  Nu ska jag umgås med min kära man, har inte blivit så mycket av den varan idag känns det som. =)

God natt alla glada!

Rip rip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0