Hemma igen!

   Nu är vi hemma i Halmstad igen och jag är hemma från jobbet nu precis. Har käkat god mat som Claes gjorde till mig. Vilken himla lyx jag lever i.

   Helgen kan sammanfattas som lite misslyckad men ändå lyckad. Jag hade inte planerat så bra denna helgen. Åkte hem mest för att träffa kusinerna som kom hem från när och fjärran och det gjorde vi också. Fast inte lika mycket som jag hoppats på=). Vill åka till England snart och hälsa på dom lite mer. Linnea får jag nog träffa lite mer när jag har en liten semester i slutet av Augusti=). Det blir mer än najs! Jag har blivit riktigt hånad för mitt R.I.P Michael Jackson också! haha. Fast som sagt, jag bjuder på det. Det var kul att se er kusiner!

   Hade velat träffa syssling Sophie också men det blev lite dumt där eftersom (det som var lite av det misslyckade denna helgen) vi hade haft inbrott i huset hemma i Vetlanda natten mellan fredag och lördag så det blev ett himla ståhej däromkring. Inte det roligaste. Fast de hade inte tagit jättemycket grejor men det är läskigt att någon har lyckats ta sig in i vårt hem och rört runt bland våra privata saker. Grrrrr! Fattar inte hur man tänker när man gör sånt. Blir riktigt förbannad! 

  I fredags var vi i Vetlanda och först träffade jag Frida en sväng och sen på kvällen åkte jag och Claes hem till Becko och Robin och beställde god mat och myste till tusen. Jättetrevlig kväll! Synd att inte Julia var med också. Får bli en annan gång helt enkelt. Ni får komma ner och se Halmstad snart tycker jag!

  Idag har jag jobbat och stått i hela dagen. Det har varit grymt mycket folk så det har gått himla fort. Vi har fått lite gjort idag i alla fall. Claes lagade lunch till mig så jag gick hem och åt idag. Har haft grym lyx idag alltså, både lunch och middag! Jag tackar och bugar.
  Fick ett himla fint sms av mor med som jag såg när jag slutat jobba! Kan bara säga TACK TACK TACK TACK TACK TACK!!! Ni är bäst.

  Nu ska jag vila mig lite i soffan eller kanske sätta mig ute på balkongen en stund! Den som lever får se helt enkelt!

Ps. Det blev en blåbär och smultron paj igår som var hur god som helst! Mums mums!

Rip rip=)

Kommentarer
Postat av: becko

Shiit så läskigt med inbrottet ni hade haft, känns konstigt när det är så nära ens egna hus.. Vad för något hade de tagit då?

Märkligt att man vågar, fast ni har ju rätt så hög häck så man ser ju inte så mycket och de blir ju lite ljudisolerat också. Daniel var jätte rädd sen så han sov hos mamma och pappa i två nätter. :P Hehe



Hade bra.. kram

2009-07-14 @ 19:25:00
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0