Hej hopp!

   Måste bara börja med att berömma oss på jobbet idag. Jäklar vad vi jobbade på. Ett tag hade jag till och med ont i magen av att vi stressade så himla mycket. När jag skulle ha rast bara slängde jag i mig maten för att jag var så uppe i varv. Det var så himla mycket folk idag och vi skulle göra om så himla mycket. Gjorde om nästan hela entren idag, och massor nere i butiken också. Får hoppas att det uppskattas!=) Grymt jobbat ladies!

   När jag kom hem hade min kära lagat IKEA köttbullar och makaroner. Mums mums! Det uppskattas verkligen. Han hade suttit på balkongen i nästan 2 h sa han och löst korsord. Det är så roligt nu för det känns som man har ett rum till nu. Nu är det inte en tvåa längre, det är en trea! Jippi!! 
 
   Är helt slut nu och magen är riktigt orolig nu. Har nämligen käkat glass och det är inte det bästa för min lilla mage. Hehe. Men gott är det!
 
   Borde egentligen packa nu för vi åker till Vetlanda imorgon. Ska bara stanna över helgen denna gång och det ska bli så kul. Träffa kusinerna och släktingarna i Torpet! Det är inte illa pinkat att alla nästan är hemma samtidigt. Händer ca 2 gånger per år eller knappt det. Julafton är en garanterad kusin dag i alla fall. Annars är det bara flyt om vi är hemma samtidigt. Det ska bli riktigt najs!

  Nu har Claes skickat in ett korsordsresultat via internet från en tidning vi har köpt nu. Kanske låter lite pensionärigt men det är faktiskt riktigt roligt! Vi ska lösa klart några korsord från förra tidningen så att vi kan skicka in de lösningarna också så vi vinner fina priser. Det vore roligt så nu ska jag hjälpa honom ute på vår fina balkong! Love it!

   Puss och kram från tant Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0