Har skrattat så jag har ont i käkarna!

  Fy fasiken vad kul det var!! Käkarna värker efter en helt fantastisk kväll med stand up. Kunde suttit där hela natten och lyssnat. Gick så himla fort! Nu ska jag gå och lägga mig. Berättar mer imorgon. Blir ett kort inlägg nu. Det finns en morgondag och så vidare om man säger så=). Ska jobba så jag måste sova lite nu. Sen blir det lång helg. Ska bli så himla skönt! Ska bara slappa och ta det hur lugnt som helst.

  Hörs imorgon alla glada=)

Tjoflöjt!

Ps. Halmstad tv var där och filmade idag, höll mig undan rätt rejält. Kanske är med i vimlet men jag håller käfter iallafall.=)

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Du är ju för rolig! Kanske beror det på att du har en rolig far. Jag skrattade häromdagen så jag fick ont i käkarna. Kan försöka återge det...: Jag berättade för mormor om alla djur som Nissan hade fångat. Då kom en typisk "mormor-kommentar": Vad är det för en katt ni har egentligen! När jag berättade det för pappa sa han: Vad tror hon? Att Nissan skulle vara ute och plocka blommor och komma in med? Det tyckte jag var kul! Sen sa han en kul sak till igår. Vi jobbar ju stenhårt med vårt bygge och Jan och Bodil jobbar ju med att gjuta cement i sina hål så vi var väldigt trötta igår. Ändå bjöd vi på tacos på kvällen. När vi hade ätit så var vi ännu tröttare men då började "Sommar med Ernst" och det ville vi ju se. Då sa pappa: Ska vi se på "Somna med Ernst"? Det tyckte alla var jätteroligt! Kanske typiska pappaskämt men ändå! Kram Mor

2009-07-24 @ 08:39:32
Postat av: ♥Jenny♥

hehehe =) goood morgon då hehe glöm inte läsa vad min gätbloggare emelie skrivit om hennes passion och drömmr och hur hon strävar efter målet=) =)

2009-07-24 @ 09:42:32
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: erika

hejsan hoppsan! hoppas att allt är bra med idg, själv så tycker jag att denna veckan har gått för fort fram :P vad var det för stå upp grej ni hade varit på? lät intressant ;) blev nyfiken nu när jag läste att ni hade fått in mycket nytt, man får kanske komma in en sväng nu i veckan? :D hälsa alla! kramar E.

2009-07-24 @ 18:57:29
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: Thomas

Det var verkligen en fantastisk kväll! Varje torsdag borde vara ståupp-dag! Jag tog några bilder: http://www.thomasjohnsson.se/2009/07/atta-bilder-fran-sunny-stand-up-i-halmstad/



/Thompan

2009-07-24 @ 23:28:23
URL: http://www.thomasjohnsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0