Fredag och lite torsdag=)

  Hann inte skriva igår riktigt. Jag jobbade mellan 11-18.10 och jädrans vad vi jobbade. Hur duktiga som helst. Det bara sprutade idér från oss och det blev verkligen superbra. Vi gjorde om hela inreda på lagerhaus på en dag, nästan, lite var kvar idag men shit vad vi kämpade. Vi skippade till och med lite av våra raster för att hinna klart. Och chefen var så nöjd med oss idag så vi fick glass! Oj vad jag njöt=) hehe. Så himla kul! 
  Sen kom jag hem och åt falukorv och makaroner som Claes så fint hade lagat. Sen var det in i duschen och ut igen på en röd sekund och lite fix och trix med sminket och sen var det iväg ner till stan. Vi var så himla sugna på att sätta oss en uteservering och njuta lite så vi kunde inte riktigt vänta till lördag. Har varit sugen hela sommaren när man ser alla människor som har semester och sitter i solen och njuter. Vi träffade lite kompisar på Bulls och satt och njöt länge=) Det var hur mysigt som helst.

  Idag började jag vid 11 och fixade lite med det vi inte hann igår. Sen har det faktiskt varit en mycket skön dag. Vi tog det lugnt idag och stressade ingenting. Så himla skönt=)
  Nu när jag kom hem lagade jag fläskfilé och nypotatis med en god sås till. Mums mums vad gott det var. Ska snart gå ner till hemköp tror jag och hämpta ut något jag fått på posten. Ingen aning om vad det är. Jag har inte beställt något så jag vet inte vad det kan vara. 

  Här är lite bilder från gårdagen=)

     
   

  Ha det gött nu alla glada så hörs vi snart igen=)

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Hejsan svejsan. Vad fin du var i din nya blus. Ni är så snygga båda två! Vi har suttit vid elden med kusinerna ikväll och grillat banan och marsallows. Jättemysigt. Vi jobbar på med gäststugan och än så länge ser det bra ut. I morgon skall vi lägga tak. Hjälp! Nissan har fångat en kopparorm, en ödla och en mus idag (den lilla mördarmaskinen), finns snart inga djur kvar här i Hasrsnäs. Kram mor

2009-07-17 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0