En liten tripp på stan..

  Idag sov vi länge!! 10.15 stod klockan på när vi gick upp. Kände mig utvilad då men nu är jag verkligen helt helt helt slut. Känns som jag skulle kunna sova tills imorgon för tillfället. Måste gaska upp mig lite. Inte för att vi har några planer för kvällen men det är ju ändå lördag. Kanske i alla fall borde vara vaken för att titta på en film eller något i den stilen. 

   Vi har i alla fall gått en sväng på staden idag. Shit vad mycket folk det var. Var inne på lagerhaus 2 gånger för att kolla läget=). Kan inte hålla mig borta! Hehe. Nedå, men det går så himla bra nu och är så mycket folk så vi håller tummarna för en liten bonus i slutet av månaden! Hoppas hoppas=) 
   Vi åt gott på Yoss, biffar med sås och potatis. Sen gick vi till torget och handlade honung och frukt. Sprang lite i några affärer men hittade inget jag gillade sådär. Jag köpte i alla fall en ny rouge. Har inte haft någon på en månad nu så det var dags. 

  Nu ska jag hänga upp en tvätt=) Claes råkade spilla blåbär på sin nya tröja så vi får se om det gått bort!

Hej hopp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0